pink.



Dessa byxor fastnade jag för totalt! Jag vet jag åker till london om en vecka men de är så snygga! sitter de inte bra är det bara att skicka tillbaka dem. Men om de sitter som på modellen blir det ett svårt val.Fast jag kommer inte att matcha dem som modellen. Som sagt, riktigt snygga! Nu bär det av till sängen. Har jobbat hela veckan och får se om det blir jobb imorn. Annars blir det en extra dag på långhelgen. Har tre hunder att passa i helgen så det lär bli fullt upp med dem och påskmat! Mysigt!
God natt!

Kommentarer
Postat av: n

Skulle inte du också med till gotland och tatuera dig? Vi måste ses snart.. har en sen 20års present här hemma till dig <3

2011-04-21 @ 21:57:43
URL: http://ninajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0