GRATTIS PÅ MIN FÖDELSEDAG!



Nu är jag äntligen 20år och kan göra vad jag vill! eller nästan iaf. Jag får åtminstone gå på systemet själv! Man glömmer bort hur många fina vänner man har också, ändå till man fyller år och blir överöst men "grattisar"! Ni är för underbara, älskar erotroligt mycket!

Började dagen men frukost ute på baksidan haha, trotsade kylan lite. Det var varmare än man tror ungefår 13plus och vindstilla! Mina hundar gjorde mig sällis också så fick värme från dem.

Snart kommer min mina kusin Sofia hit också. Vi ska mysa och fika lite! Ha en fin dag så ska jag försöka klämma in något update till mellan alla grattissamtal och presentöppningar!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0