No Sun(ny)day.

Hur lyckas man med att inte få en enda slinga i håret när man har en färg som det står på paketet ska ljusa upp håret (så man slipper använda blekningsmedel)? Är det fel på mitt hår eller är det falsk marknadföring? Ja jag ville ju inte ha blonda slingor när jag nu har ganska mörkt hår men ljusbruna slingor skulle inte ha suttit fel. Jag kunde ju fått liiiite slingor iaf? Men nej, inga slingor blev det iaf så nu får jag köpa sånt där blekningsmedel ändå. Lite irriterande när man har suttit med slinghätta i närmare en och en halv timme och sedan slingat och haft sig. Ser inte fram emot slinghättan igen. Nej nya tag! LIte bitter så här på en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0