30.04.11 British museum, London Eye.





































Hade jättemysig lördag i London. Började dagen/morgonen med att gå på museum, British Museum. Det är enormt men vi plöjde igenom iaf hälften innan vi gav upp och gick till Subway för att äta lite frukost. Sedan tog vi det lugnt och tittade runt i affärer och myste på pubbar innan vi traskade över Themsen till London Eye. Jag som är höjdrädd ångrade mig så fort vi hade gått in i den där glasbollen. Men när vi kom högst upp i Pariserhjulet så var det en sådan underbar utsikt att jag glömde av att vara rädd. Helt underbart var det att stå där uppe och blicka ut över Hela London. Ett måste om man åker till London!
Efter det satte vi oss och tog en öl. Det var en liten festival vid London Eye så det var en fantastisk stämming!
Efter det gick vi till hotellet, bytte om lite och gick och åt ribbs och drack några öl.
En väldigt fin lördag som sagt. Det är sådana stunder då man lär sig att uppskatta de små sakerna i livet.

Nu ska jag kolla vidare på Hockeyn! Vem tror ni vinner? Ryssland eller Kanada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0