29.04.11 Fredagen The Weddingday.















































Fredagen då prins William gitfe sig ägnade vi åt att besöka Madame Tussaud's och shoppa lite och dricka öl. Hade en väldigt trevlig fredag så alla var nere vid kyrkan och ville få sig en glimt av Bröllopsparet så vi kunde ta det lugnt och gå lite i affärer och ta en öl då och då. På kvällen åt vi fish and chips på en pub vid oxford street. Vädret var även idag väldigt mysigt! Och vi somnade på fem sekunder när vi kom hem. Det gjorde vi varje dag efter att ha gått upp klockan sju varje dag och gått konstant. Det resulterade även i att jag fick ett par fina blåsor på mina fötter så jag gjorde slut på ett antal plåsterpaket och vadderade mina stackars fötter med bomullspads haha. Men det gick ändå och nu är dem borta!

Nu ska jag mysa vidare här. Ha en trevlig Söndagskväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0