28.04.11 London The day before THE Wedding.





































Var i london förra helgen med min favoritman. Det va helt underbart! Sol, värme och fyra dagar av mys och chill. Delar upp det i fyra inlägg då jag är lite av i samma klass som en japansk turist i Stockolm med min kamera (citerat av min älskling). Det blev en hel del turistande då det var första gången i London för oss båda men det var lika roligt det! Och inne på KFC glömde vi bort att ta kort på maten innan vi åt så mannen tog kort efteråt haha. Som bevis typ.  Deras Hot Wings är GUDOMLIGA! Vi var ju i London över det kungliga bröllopet, ja, vi lyckades tajma in det utan att planera det. Men stämningen var jättemysig, man kunde känna kärleken i luften trots alla poliser och avspärrninger överallt. Folk hade ju tältat i flera dygn för att få bra platser utanför Westminister Abbey. Det är bilderna lite längre upp i inlägget på kyrkan och Big Ben där ni även kan se alla tältande prinsar och prinsessor!
Nästa inlägg kommer imorn!

Sov Gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0